Siem Reap!

4 maart 2017 - Siem Reap, Cambodja

Beste lezers,
Ik ben veilig aangekomen in cambodja! De reis van 13 uur is helemaal goed gegaan. We hebben eerst een vlucht van 10,5 uur naar Bangkok gehad en toen een vlucht van een uur naar Siem Reap. Dat ging allemaal heel erg snel. Op het vliegveld van Siem Reap kwamen twee Duitse meisjes naar ons toe die ook naar het centrum moesten. We hebben met zijn vieren een tuk-tuk genomen naar het guesthouse waar Maaike en ik verblijve. (Maaike is een meisje uit Utrecht, onze organisatie heeft ons met elkaar in contact gebracht. We hadden één keer in Utrecht afgesproken en het was gelijk heel gezellig. Nu is ze voor een deel van de reis mijn reismaatje) De tuk-tuk was echt super leuk, toen we bij het hostel aan kwamen zijn de Duitse meisjes ergens anders heen gegaan. We zitten in een super mooi en gezellig hostel. We hebben onze spullen naar de kamer gebracht en omgekleed want het was vandaag rond de 33°C. We zijn toen samen even rond gaan lopen. Het is heel bijzonder en heel anders dan ik me had voorgesteld. Het is erg chaotisch maar ook gezellig, overal zijn een soort kraampjes. We zijn toen toevallig bij een tempel uitgekomen, we hebben daar even rondgelopen tussen de monniken maar zijn niet de tempel in gegaan. Er stonden meerdere mooie gebouwen. We zijn toen weer teruggelopen naar ons guesthouse. We gingen op zoek naar eten en toen kwamen we er achter dat in ons hostel een restaurantje is. We hebben daar heerlijk gegeten en het was ook fijn dat we niet nog lang in de stad hoefde te zoeken.
We gaan nu slapen, want we hebben een heeeele lange dag achter de rug!

1. Irene:
    5 maart 2017
    Erg leuk , lieve Cato. Veel lieve groeten, Irene
  2. Marie-José:
    5 maart 2017
    Klinkt al vanaf de eerste dag heel leuk, gezellig en interessant. Fijn hoor!
    Ik krijg zin om ook op reis te gaan als ik het lees, maar zo met jou een beetje meereizen is ook geweldig.
    Liefs, Marie-Jose
  3. Marian:
    6 maart 2017
    En nu heerlijk in je t-shirtje lopen !!!! Fijn ook dat er een restaurant bij je hostel zit . Kan je lekker dichtbij blijven . Veel plezier !
    Lieve groet Marian.
  4. Irene:
    15 maart 2017
    Prachtige verhalen, Cato.
    Is zo makkelijker voor jou, dan via de app.
    Veeel liefs xxx mama
  5. Marian:
    15 maart 2017
    Wat maak je mooie dingen mee Cato ! Geniet verder .
    Lieve groet Marian.