Vrijwilligerswerk Thailand

21 april 2017 - Tambon Wang Nam Khiao, Thailand

Vorige week maandag begon ik met het vrijwilligerswerk. Ik zou eigenlijk deze week ook al in het nationaal park gaan helpen maar ze raadden het af omdat ik dan het Thai new year zou missen. Dus heb ik weer Engels les gegeven. We hadden een klas van 30 kinderen en we waren met 6 vrijwilligers. Het was erg leuk omdat de kinderen heel lief waren. Maar het was wel lastig omdat ons niet helemaal duidelijk was wat we de kinderen moesten leren. We hebben dit maandag, dinsdag en woensdag gedaan.
Maandagavond kwam er een groepje dansers een traditionele dans opvoeren in het vrijwilligershuis. Heel erg mooi, en aan het eind moesten we zelf ook mee dansen! En woensdagmiddag zijn we met zijn allen naar het zwembad gegaan en 's avonds zijn we naar een Thaise barbeque geweest.
Een groot deel van onze oude groep was naar andere projecten, maar er waren gelukkig weer nieuwe leuke mensen.

1. Kim:
    21 april 2017
    Weer een leuk verhaal! Ik snap dat je geen tijd had om te skypen ;) en leuke foto's ook, ziet er gezellig uit!
    Heel veel plezier!!
    Liefs van Kim
  2. Irene:
    21 april 2017
    Hartstikke leuk om te lezen en ontzettend leuke foto's !!! veel liefs van mama
  3. Ellis:
    21 april 2017
    Wat een leuke foto's! Veel plezier nog deze laatste dagen daar!
  4. Marian:
    21 april 2017
    Ja , die foto's ..... maak ons maar lekker jaloers in je t-shirt en op je slippers.... ik zit met een trui aan :(
    Geniet er nog lekker van .
    Lieve groet Marian.
  5. Carla:
    21 april 2017
    Wauw, dat schilderij.......... hartstikke leuk om te zien dat jullie daar onderdeel van zijn!
    Elly en Teun zijn weer bijna bij hun huis in Ede, voor hen ging de overgang van temperatuur geleidelijk met de boot, voor jou zal die stap groter zijn, dus een tip: dikke trui(en) bij de hand bij aankomst in Nederland........ maar eerst nog warme en leuke dagen gewenst in Bangkok! Dikke zoen, Carla.