Welkom op mijn reisblog!

19 februari 2017 - Wageningen, Nederland

Hoi iedereen,

Zoals jullie weten ga ik bijna op reis! Over 12 dagen al vertrek ik naar Cambodja waar ik een rondreis ga maken met een groep. Na een maand reis ik door naar Thailand daar ga ik eerst een 'cultuurweek' doen, ook weer met een groep. Na de cultuurweek ga ik twee weken vrijwilligerswerk doen in het nationaal park: Wang Nam Khiao. En ik sluit af met een paar dagen Bangkok.
Ik ben druk met voorbereiden en ik heb er heel erg veel zin in!

Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen! Je kan je mailadres in de mailinglijst zetten, je krijgt dan automatisch een mail wanneer ik hier een reisverhaal heb geschreven. En op de kaart kan je zien waar ik ben en waar ik heen ga.

Veel liefs!

1. Anouk:
    Haaaai!
    Ik ben super enthousiast voor je!
    Hopen dat alles volgens plan gaat en lekker naar je zin hebben!
    Knuf Anouk
  2. Ellis:
    19 februari 2017
    Hoi Cato, lief nichtje, ik kijk nu al uit naar al je verhalen. Veel voorpret gewenst!
    Tot gauw!
    Ellis
  3. Carla:
    19 februari 2017
    Prachtige plannen Cato, hartstikke leuk vooruitzicht voor je.
    Vanuit mijn luie stoel reis ik graag met je mee, dus kom maar op met vele mooie verhalen en indrukken via je blog.
    Veel succes met de voorbereidingen en geniet alvast van veel voorpret.
  4. Cato Bijlmakers:
    19 februari 2017
    Bedankt voor de lieve reacties anouk, ellis en carla! En leuk dat jullie mee willen lezen!
  5. Marian:
    22 februari 2017
    Natuurlijk wil ik je verhalen lezen !! Super leuk die plannen van je .
    Aftellen dan maar .
  6. Ineke:
    26 februari 2017
    Lieve Cato,
    Heel veel plezier op deze veelbelovende reis.
    Ik ben blij dat ik je avonturen mag volgen.
    Liefs Ineke
  7. Dieuwke:
    2 maart 2017
    Hey Cato!
    Heel veel plezier en maak er iets moois van! Ik zal aan je denken! Ik ben al souvenirs voor jullie aan het inslaan dus niet hetzelfde halen he? ;)
    Geniet ervan want de tijd vliegt!
    Knuffels Dieuwke